سفارش تبلیغ
صبا ویژن

و ناگهان مرگ...
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

تعدادی از فرشتگان عذاب ظاهر شدند و با تازیانه های اتشین  بر صورت و پشت و پهلو هایم می زدند و با مسخره می گفتند:«بچش عذاب سوزان را که تو بسیار عزیز و گرامی هستی»این شکنجه ها و دردها و عذاب ها تا مدتی ادامه داشت و به نظرم به اندازه ی تمام زندگی ام بود و بعد از ان چشم های بی فروغم نیز بسته شد و شکنجه ها پایان یافت در این حال عزرائیل و فرشتگان و شیاطین که کار خود را کرده بودند ناپدید شدند تنها موجوداتی که پارچه ای بد بو و زمخت در دست داشتند برای ماموریت بعدی باقی ماندند
جنازه ی بی جان وسط اتاق
ناگهان دیدم جنازه ی بی جانم وسط اتاق افتاده و من با حال حیران ان را تماشا می کنم در این لحظه بود که متوجه شدم ان موجوداتی که پارچه ای متعفن در دست داشتند جلو امدند گمان کردم انان می خواهند جسد بی جانم را در ان پارچه بگذارند و ببرند اما مصیبت وقتی بود که انان به سرعت به سوی من(روح)امدند و پارچه را پهن کردند و مرا گرفتند درون ان انداختند و ان پارچه را به طور کامل به دور من پیچیدند.زبری ان پارچه طوری بود که گویا از سیم خاردار درست کرده بودند ولی بدتر از ان بوی بسیار زننده ی ان بود که مرا از خود بی خود می کرد اما چاره ای نبود نه کسی صدای ناله ام را می شنید و نه توان گریز از چنگال انان را داشتم و نه رحمی در وجود انان وجود داشت.به هر حا هر کدام از انان گوشه ای از پارچه را گرفتند ومرا با ان به طرف اسمان حرکت دادند مسافتی که بالا رفتیم دسته ای از فرشتگان که در مسیر راه بودند از کسانی که روح مرا حمل می کردند پرسیدند:این روح چه کسی است؟یکی از انان در جواب گفت:این روح خبیث از انسان گمراهی است از کسی که در دنیا خدای او شکمش قبله ی او زنان زیبا رویش شرف او در گرو داشتن پول و ثروتش بوده است. اگر این بدبخت بر گریبان اسب سرکش و وحشی هوسهایش افسار صبر و تقوا زده بود روزگارش چنین تیره و تار نمی شد و پنجه ی مرگ به هنگام گناه حلقومش را فشار نمی داد و گریبانش را نمی گرفت. بی چاره نمی داند که از این به بعد چه عذابهای وحشتناکی در انتظار اوست!

 


[ دوشنبه 84/12/22 ] [ 11:23 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

خدایا ! مرگ را برایم مبارک گردان! خدایا ! مرا در سختیهای مرگ کمک کن! خدایا ! مرا در غم و اندوه عالم قبر، یاری فرما! خدایا ! مرا در تنگنای قبر حمایت فرما! خدایا ! مرا در تارکی قبر یاور باش! خدایا ! مرا در وحشت قبر یاری نما!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 409982