سفارش تبلیغ
صبا ویژن

و ناگهان مرگ...
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
رسول اکرم فرمود:هنگامی که خداوند از بنده اش راضی شد به عزرائیل می فرماید"از جانب من نزد فلانی برو و روح او را برای من بیاور انچه از اعمال نیکی که انجام داده کافی است من او را امتحان نمودم او را در جایگاه ارجمندی که مورد علاقه ی من است یافتم".
عزرائیل همراه پانصد فرشته که با انها شاخه های گل و دسته های ریشه دار گل زعفران است از بارگاه الهی به زمین نزول می کنند و نزد ان بنده ی صالح می ایند و هر کدام از ان فرشتگان او را به چیزی بشارت می دهند که دیگری به چیز دیگر بشارت می دهد.در ان هنگام فرشتگان با شاخه های گل و دسته هاس زعفران که در دست دارند برای خروج روح او از دو طرف در دو صف طولانی می ایستند هنگامی که ابلیس که رئیس شیطان ها است ان منظره را می بیند دو دستش را بر سرش نهاده و فریاد و نعره می کشد!
پیروان او وقتی که او را اینگونه وحشتزده می نگرند می پرسند:"ای بزرگ ما! مگر چه حادثه ای رخ داده است؟ که چنان بر افروخته شده ای؟"
ابلیس می گوید مگر نمی بینید که این بنده ی خدا تا چه اندازه مورد کرامت و احترام واقع شده است شما در مورد گمراه کردن او کجا بودید؟
انها می گویند:"ما کوشش خود را در مورد گمراه کردن او کردیم ولی او از ما اطاعت نکرد"
[ شنبه 84/11/1 ] [ 10:55 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

خدایا ! مرگ را برایم مبارک گردان! خدایا ! مرا در سختیهای مرگ کمک کن! خدایا ! مرا در غم و اندوه عالم قبر، یاری فرما! خدایا ! مرا در تنگنای قبر حمایت فرما! خدایا ! مرا در تارکی قبر یاور باش! خدایا ! مرا در وحشت قبر یاری نما!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 409984