سفارش تبلیغ
صبا ویژن

و ناگهان مرگ...
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
عالم برزخ مکانی نا مشخص است که در ان از قبر باز می شود یعنی تا زمانی که جسد را در قبر نگذاشته اند به معنای این است که او هنوز به درب این خانه نزدیک نشده است و روح در این عالم سیر می کند و سرگردان است تا اینکهبدنش به خاک بچسبد حال در قبر بگذارند یا اینکه روی زمین روی خاک بگذارند(همه از خاکیم و به خاک باز می گردیم)اما نوع عذاب و پاداش در قبر و روی زمین باهم تفاوت دارند اما در برزخ انسانها به صورت حیوان و جانوران هستند چرا که امام سجاد(ع) فرمود
در عالم برزخ افرادی که عذاب می شوند به شکل حیوان در می ایند و انسان به شکل شیر گرگ روباه سگ خوک گوسفند هستند که هر کدام به نوع عملشان عذاب می شوند و علاوه بر این جانورانی به شکل بوزینه میمون الاغ و کفتار نیز هستند و تنها قسمتی که انسان به شکل خودش عذاب می شود سرزمین بهوت یا جاهلان است سرزمینی که افراد ان مردمانی کافر بت پرست و دشمنان خدا و اهل بیتش بوده اند با چهره خود عذاب داده شد  اما مکانهایی که یک روح باید از ان سرزمین ها عبور کند چهار منزل است و هر منزل دارای چند سرزمین با عذاب و عقوبتهای خودش نسبت به گناهان می باشد(سرزمین تکلف- سرزمین اماره-سرزمین لوامه-سرزمین مطمئنه)
[ سه شنبه 84/9/1 ] [ 10:20 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

خدایا ! مرگ را برایم مبارک گردان! خدایا ! مرا در سختیهای مرگ کمک کن! خدایا ! مرا در غم و اندوه عالم قبر، یاری فرما! خدایا ! مرا در تنگنای قبر حمایت فرما! خدایا ! مرا در تارکی قبر یاور باش! خدایا ! مرا در وحشت قبر یاری نما!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 409451