سفارش تبلیغ
صبا ویژن

و ناگهان مرگ...
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

ابتدا هدایت در جهنم مرا به جایی برد که آنجا زنانی را دیدم که از موی سرشان آویزان کرده بودند در حالی که مغز سرشان می جوشید.
از هدایت پرسیدم :
دوست عزیز! این زنان مگر چه کردند که اینطور از موهای سرشان آویزانند و مغز سرشان می جوشد؟
فرمود: این عده از زنان کسانی هستند که از نشان دادن موی سر خود به نامحرمان ابایی نداشتند.
ایننها با بیرون گذاشتن موی سر خود در حالی که خداوند تبارک و تعالی به خاطر حفظ ارزش زن و امنیت جامعه حجاب را واجب نمود، امر الهی را زیر پا گذاشتند چرا که خداوند متعال برای زنان مسلمان مشخص فرمود که چه کسانی به ایشان نامحرمند تا خودشان را از آنها بپوشانند و چه کسانی محرم هستند که پوشاندن لازم نیست.
عرض کردم بعضی از زنان ندانسته این کار را می کنند و ناخوداگاه موی سرشان بیرون می آید و نامحرمان می بینند، آیا آنان نیز چنین خواهند شد؟
هدایت: هرگز!، اما نباید بی اهمیت باشند. یعنی باید همیشه هشیار و متوجه باشند که مبادا نامحرم ایشان را ببیند.
عرض کردم: عده ای از زنان از نامحرمان فامیل مثل پسرعمو و پسر دایی و... که نامحرم هستند موهای خود را نمی پوشانند و پیش آنها سر برهنه حاضر می شوند آیا اینها نیز مثل این زنها در عذاب خواهند بود؟
هدایت: همتنطور که قبلا گفتم خداوند محرم های زن را شمرده و غیر از محارم هر کس باشد ، و حتی فامیل نزدیک باید خود را بپوشاند و فرمان خداوند تبارک و تعالی در« سوره نور» شامل همه نامحرمان می شود و در همان سوره خداوند فرمود: « از همه بپوشانند مگر شوهرانشان و پدران و عموها و دایی ها و...»
البته باید گفت: افرادی که اینجا در عذابند بدون توبه از دنیا رفته و به این روز افتاده اند.
عرض کردم: با این فرمایش، اگر در دنیا بانوانی که چه عمداً و چه سهواً موهای خود را بیرون گذاشته اند توبه کنند خداوند از آنها گذشت می کند؟
هدایت:البته خداوند توبه پذیر است و توبه کنندگان را دوست می دارد                              

                


[ شنبه 86/4/30 ] [ 12:25 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

خدایا ! مرگ را برایم مبارک گردان! خدایا ! مرا در سختیهای مرگ کمک کن! خدایا ! مرا در غم و اندوه عالم قبر، یاری فرما! خدایا ! مرا در تنگنای قبر حمایت فرما! خدایا ! مرا در تارکی قبر یاور باش! خدایا ! مرا در وحشت قبر یاری نما!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 409434